8 sep. 2013

Nya böcker

Lite nya böcker har hittat hem denna vecka. Först var jag på Hysbyfjöls marken igår och fyndade. Birgitta och Katarina av Alexandra Coelho Ahndoril och krydda! - Hårda kryddor, mjuka smaker av Lisa Förare Winbladh och Margareta Schildt-Landgren från ortens bibliotek som hade utförsäljning. Sedan hittade jag även en Maria Lang, Ofärd i huset bor. Alla för 5kr styck = nöjd Anna :)
När jag kom hem idag så hade även Bookedboken jag lyckades få sist hittat hem så nu blir det läsning av Peo Bengtssons Kärleken passerade här en gång.
Utöver dessa upptäckte jag denna vecka att jag till min minitab kunde ladda hem kindles app och därmed en massa böcker gratis (!). För många för att lista men kommer att försöka komma ihåg att påpeka detta när/om jag läser dem. För det blir ju så i ärlighetens namn, är det gratis så klickar man hem fler sådana lite tvivelaktiga som man kanske skulle kunna tänka sig än om man faktiskt ska betala pengar för dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar